Τρίτη 17 Απριλίου 2007

Η 33η επέτειος της Ημέρας των Παλαστινίων Κρατουμένων

11.000 Παλαιστίνιοι (ανάμεσά τους 398 παιδιά και 110 γυναίκες), πολλοί από τους οποίους έχουν καταδικαστεί σε ποινές άνω από 30 χρόνων- κρατούνται σε ισραηλινές φυλακές και στρατόπεδα, κάτω από απίστευτες συνθήκες. Σκεφτείτε μόνο πως υπάρχουν καταγγελίες ότι περίπου 100 απ’ αυτούς έχουν χρησιμοποιηθεί ακόμα και σαν πειραματόζωα.

Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα στο blog «Νέα από την Παλαιστίνη», όπου υπάρχει και αναδημοσίευση ενός γράμματος κρατούμενου που το 2005 έκλεισε 20 χρόνια στη φυλακή:

«Εμείς, οι κρατούμενοι, ζούμε σε έναν παράλληλο χρόνο: Βλέπουμε αλλά δεν μας βλέπουν, ακούμε αλλά δεν ακουγόμαστε, σαν να υπάρχει ένας μονωτικός τοίχος από αδιαφανές γυαλί στη μία μεριά, τη δικιά σας μεριά που μας χωρίζει τον έναν από τον άλλο ... Στον παράλληλο χρόνο μας, οι περισσότεροι από μας δεν έχουμε καν απαντήσει την ερώτηση που μας κάνουν από παιδιά: Τι θέλεις να γίνεις όταν μεγαλώσεις; Εγώ, παρόλο που είμαι 44 ετών, ακόμη δεν ξέρω τι θέλω να γίνω όταν μεγαλώσω ...

Δεν είμαι από πρόθεση μαχητής της ελευθερίας και πολιτικός. Θα μπορούσα να έχω συνεχίσει τη ζωή μου ως ελαιοχρωματιστής ή ως βοηθός σε βενζινάδικο και το έκανα μέχρι τη σύλληψή μου. Θα μπορούσα να είχα παντρευτεί μια συγγενή σε νεαρή ηλικία, όπως κάνουν πολλοί, και θα μου είχε κάνει εφτά ή δέκα παιδιά. Θα μπορούσα να έχω αγοράσει ένα φορτηγάκι και να μάθω τη δουλειά του οδηγού και τις νομισματικές ισοτιμίες. Όλα αυτά ήταν δυνατά. Αλλά είδα τη φρίκη στη Σάμπρα και στη Σατίλα και με σόκαραν ...»

Σας παρακαλώ ... Διαβάστε την ολόκληρη

Δεν υπάρχουν σχόλια: