Παρασκευή, 13 Ιουλίου 2007

Ποιός περιγελά την οργή μας;

Αφού πρώτα προκάλεσαν τη νοημοσύνη μας με τις απίθανες δηλώσεις πως για τη φωτιά ευθυνόταν η θεομηνία ή περίπου το δάσος ... που ήταν εύφλεκτο, μετά με ηχηρά ταρατατζούμ ανήγγειλαν αναδασώσεις (με σπόνσορες βέβαια αλλά τέλος πάντων), προστασία του περιβάλλοντος κλπ και με περισσό θράσος τήρησαν ενός λεπτού σιγή στη βουλή.

Λίγες μέρες έχουν περάσει και ενώ η οσμή του καμένου είναι ακόμα νωπή τολμούν τώρα να περιγελούν εκτός από τη νοημοσύνη μας και τη λαϊκή οργή που έχει ξεσπάσει για το τεράστιο αυτό έγκλημα. Στη βουλή ο Σουφλιάς χαρακτηρίζει «υπερβολές» τα όσα λένε περιβαλλοντολόγοι και άλλοι επιστήμονες για τις συνέπειες που θα έχει η φωτιά της Πάρνηθας για το Λεκανοπέδιο και κάποιοι άλλοι συνεχίζουν τη δουλειά τους ανενόχλητοι.

Ο δήμος Αθηναίων, με τη σύμφωνη γνώμη του ΥΠΕΧΩΔΕ, παραδίδει στη τσιμεντοποίηση το χώρο στη συμβολή των οδών Σταδίου και Αιόλου (παλαιό κατάστημα Κατράντζος που είχε καεί το 1980) που εδώ και εδώ και 25 χρόνια είχε χαρακτηριστεί χώρος κοινόχρηστου πρασίνου. Μετά τον αποχαρακτηρισμό του οικοπέδου αναμένεται στο χώρο να χορηγηθεί άδεια για την κατασκευή κτιρίου 2.175 τετραγωνικών! (Ελευθεροτυπία)

Το πολυαναμενόμενο «Μητροπολιτικό Πάρκο» του Ελληνικού πετσοκόβεται σιγά σιγά. Εκτός από τα 300 στρέμματα των πρώην εγκαταστάσεων, που θα διατηρηθούν και τα περίπου 1.000 που προβλέπονται για οικιστική αξιοποίηση, ανακοινώθηκε πως θα οικοδομηθούν και άλλα 300 από τη συνολική έκταση των 5.300 στρεμμάτων του πρώην αεροδρομίου. Τα χρήματα που θα συγκεντρωθούν από την οικοδόμηση θα τοποθετηθούν σε ένα πράσινο ταμείο, προκειμένου να δοθούν και για τη δημιουργία και άλλων πνευμόνων στο λεκανοπέδιο... Τώρα εμένα γιατί η λέξη ταμείο μου θυμίζει άλλα πρόσφατα αμαρτωλά, δεν ξέρω
Η προσπάθεια του δήμου Νίκαιας να βρεθεί με αρμόδιους του υπουργείου ΠΕΧΩΔΕ για να συζητήσουν την παραχώρηση στο δήμο του οικοπέδου Δηλαβέρη (που έχει χαρακτηριστεί ως χώρος πρασίνου) έπεσε στο κενό και αντιμετωπίστηκε απαξιωτικά όπως καταγγέλλει ο δήμαρχος, Στέλιος Μπενετάτος. (Εχθές οι κάτοικοι γκρέμισαν τα συρματοπλέγματα και κατέλαβαν το χώρο)

Κι ακόμα μόνο όσα πρόσφατα μου έρχονται στο μυαλό: Ποιός επιτρέπει στον Κυριακού να καταπατά ατιμώρητος το Πεδίο του Άρεως και μάλιστα προστατεύει τις καταπατήσεις με τα ΜΑΤ; Ποιός συλλαμβάνει κατοίκους που διαμαρτύρονται για τα κάγκελα στου Φιλοπάππου; Από τί απειλείται το Ποικίλλον Όρος; Ποιός ψάχνει μόνο το κέρδος στον Ελαιώνα; Τί χτίζει η εκκλησία στο δάσος της Καισαριανής; Ποιός παραχωρεί ένα ολόκληρο ακρωτήρι στο Λασίθι σε ξένους μεγαλοξενοδόχους;

Ο κατάλογος δεν έχει τέλος. Ποιός περιγελά την οργή μας; Ο υπεύθυνος για το έγκλημα της Πάρνηθας που είναι γνωστός. Είναι ο ίδιος που ευθύνεται για το ολοκαύτωμα παλιότερα της Πεντέλης, της Χαλκιδικής κάθε γωνιάς της χώρας. Είναι ο ίδιος που ξεπουλά καθημερινά τα τελευταία κομμάτια ελεύθερων χώρων, τους τελευταίους πνεύμονες πόλεων που ασφυκτιούν ως «φιλέτο» στην επιχειρηματική δραστηριότητα. Είναι αυτοί που το χειμώνα με την αναθεώρηση του άρθρου 24 του Συντάγματος ήθελαν να παραχωρήσουν άλλα 10 εκατομμύρια στρέμματα δάσους στην τσιμεντοποίηση. Είναι η πολιτική του νεοφιλελευθερισμού, η προκλητική πολιτική των κυβερνήσεων ΠΑΣΟΚ και ΝΔ για το περιβάλλον, που οπλίζει το χέρι εμπρηστών, οικοπεδοφάγων, καταπατητών και επίδοξων επενδυτών.

Όποιος περιγελά τη λαϊκή οργή, αργά ή γρήγορα τη βρίσκει μπροστά του.

ΥΓ: Ποιός τολμά να παίζει με το πόνο των οικογενειών των εποχικών δασοπυροσβεστών που κάηκαν στο Ρέθυμνο, λέγοντας πως λίγο πολύ έφταιγαν οι ίδιοι; Ποιός διαλύει την Πυροσβεστική και τους δασοπυροσβέστες την ίδια στιγμή που στήνει την αγροφυλακή και προσλαμβάνει χιλιάδες αστυνομικούς για να βαράνε διαδηλωτές και να βασανίζουν κρατούμενους;

1 σχόλιο:

Κοκκινιώτης είπε...

Στη Νίκαια η κατάληψη του οικοπέδου Δηλαβέρη και η ελεύθερη χρήση του χώρο πρασίνου από σκουπιδότοπο που είνια σήμερα, είνια μόνο η αρχή. Μείνετε ενήμεροι στη Νίκαια, στην Κοκκινιά των αγώνων και της διεκδίκησης έρχονατι κι άλλα. Τώρα θα δείτε πως εννοεί ο λαός της Κοκκινιάς ελεύεθεροι χώροι. Το οικόπεδο Δηλαβέρη ήταν μόνο η αρχή.