Παρασκευή, 10 Απριλίου 2009

Απολύσεις μέσω ριάλιτι!

Από την εφημερίδα «Τα Νέα»

Αν εργάζεστε σε μια εταιρεία που απασχολεί έως 20 υπαλλήλους και έχει χτυπηθεί από την οικονομική κρίση, ετοιμαστείτε να κατεβείτε στην αρένα του ριάλιτι σόου «Κάποιος πρέπει να φύγει».
Για να μην απολυθείτε εσείς, πρέπει να δώσετε μάχη για να χάσει τη δουλειά του κάποιος από τους συναδέλφους σας. Το νέο ριάλιτι θα προβληθεί σύντομα στις ΗΠΑ, αλλά δεν είναι καθόλου απίθανο να διασχίσει τον Ατλαντικό.

Εμπνευστής του είναι η ολλανδική εταιρεία παραγωγής που δημιούργησε το «Βig Βrother», το πρώτο ριάλιτι σόου που γνώρισε πετυχημένες εκδόσεις και παραλλαγές σε πολλές χώρες του κόσμου. Η κεντρική ιδέα παραμένει η ίδια. Οι παίκτες- υπάλληλοι συγκεντρώνονται σε ένα τηλεοπτικό στούντιο για μια ώρα και εκεί αρχίζει η μάχη της επιβίωσης σε αυτή την περίπτωση όχι μόνο στο ριάλιτι αλλά και στη ζωή. Για να κρατήσει κάποιος τη δουλειά του πρέπει να κάνει το «καρφί» των συναδέλφων του.

Δηλαδή, να υποδείξει κάποιον που κάνει από το γραφείο προσωπικά τηλεφωνήματα, βγαίνει για να πάρει καφέ και αργεί να επιστρέψει, είναι αντιπαραγωγικός, δείχνει δύσκολος χαρακτήρας, δεν συνεργάζεται, μιλάει αρνητικά για τον εργοδότη. Ένας «σύμβουλος επιχειρήσεων» είναι εκεί για να αξιολογήσει τις πληροφορίες και να εκδώσει την ετυμηγορία: απόλυση.

Η είδηση για τους αγγλομαθείς εδώ:http://www.huffingtonpost.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: